wtorek, 18 września 2012

Mr. Bunny i LRP, czyli łupy allegrowe.

Ostatnio przeszukując allegro postanowiłam kliknąć "kup teraz" dwa razy. Tym prostym sposobem stałam się posiadaczką absolutnie fenomenalnego etui na telefon oraz żelu do mycia twarzy La Roche-Posay.

Co do etui, to pomysł aby królik kicał ze mną w torebce zrodził się w mojej głowie już dawno ale dopiero teraz zdecydowałam się na jego zakup.

Proszę Państwa oto Mr. Bunny ;):

 
Tutaj jeszcze w opakowaniu



Jak dla mnie ogon jest zbędny i nie spełnia swojej funkcji (podpórki pod telefon) dlatego został on odczepiony, na szczęście nie stanowiło to problemu, gdyż jest on przyczepiony na przyssawkę i można go odczepiać oraz przyczepiać w każdym momencie.

Kolejnym łupem jest żel do mycia twarzy z La Roche-Posay EFFACLAR. Narazie postanowiłam kupić 50 ml tubkę i spróbować co to za cudo (ma bardzo dobre opinie na forach internetowych). Jak poużywam na pewno zdam relacje.


pozdrawiam,
Healthyfashionow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz