piątek, 12 października 2012

Zakupowo.

Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat: zakupy z ostatnich dwóch tygodni.

Buty NEW LOOK, które dzięki studenckiej zniżce udało mi się kupić 20 % taniej (lubię to! ;))

Płaszcz RESERVED pokochałam za kolor, który dodaje mi energii na cały dzień.

Bluzki - ćwieki, koronki - czyli wszystko to co uwielbiam.

 Ćwieków ciąg dalszy, czyli torba PROMOD.

Lordsy, botki, jeden z ulubionych żeli do kąpieli (pokochałam je za obłędne zapachy) oraz szminka Rimmel Lasting Finish Lipstick by Kate Moss - nr 16 

Kolor szminki :)

Ratunek dla włosów: odżywka do włosów TONI&GUY, odżywka DOVE, jedwab BIOSILK

Odżywki EVELINE, niby inne a skład ten sam. Ale ja je lubię, dobrze działają na moje paznokcie, stosuję jedną warstwę pod lakiery kolorowe.

Zapas ukochanych szamponów ALTERRA.

Która z nas nie kocha zakupów? ;)

2 komentarze: